torek, 22. oktober 2019

Nabiranje sreče


Prvi četrtek po Rokovnjaški je bilo lepo sončno vreme z novo zapadlim snegom na Kredarici 10 cm. Seveda sem moral žrtvovati dan dopusta in se odpeljati v dolino  Vrat. Odšel sem zgodaj in v ne popolnoma svetlem delu jutra sem imel srečanje z divjadjo, ki mi je poškodovala avto tako da sem že tretji teden brez. Ga pogrešam. Ne. Med tednom sploh ne opazim da ga nimam, le za vikende ob tako lepem vremenu mi je težko.
No, vseeno me to ni odvrnilo od načrtovanega vzpona proti Triglavu, po Tominškovi poti. Šlo je dobro
Kljub temu da naj bi bila zahtevna na delih s feratami varovana pot. Prispel sem do razcepa za Staničevo kočo in Kredarico kjer je bilo že precej snega. Krenil sem desno proti Kredarici, vendar  markacije zaradi snega niso bile vidne zato sem krožno zavil pod Triglavom in se po drugi strani preko Praga vrnil do izhodišča. Osvojil sem nekje 2400 višine, in opravil dobro vajo za celotno telo in napolnil dušo.
Svečinska planinska pot je sledila teden dni kasneje v družbi z Rokom. Bil je lep sončen dan, le malo preveč iskanja prave smeri je bilo. Žal so v vnemi dobro označiti poti, na križišča kjer se stke več različnih poti v vse smeri narisali Knafličeve markacije, brez dodatnih tablic katera pot teče kje. No vseeno sva z večino originalne Svečinske poti opravila in celo pridelala nekaj bonusa, kar sploh ne škodi. Je pa moja stara poškodba iz meni neznanega vzroka spet pokazala zobe. Podplat leve noge in nart sta mi zatekla za dvojno debelino normalnega. Ves čas sem vezalko levega čevlja popuščal in ves čas sem Roku zatrjeval kako me tišči. No šele doma sem ugotovil da je noga otekla in boleča v predelu vboda  trnja. Več mesecev in precej kilometrov je bilo v redu. Vzelo mi je precej motivacije in
energije. Pa spet ne toliko, da ne bi to soboto s Klemnom obiskal Grintovce. Lep krog sva odplezala in prehodila. Po zelo zahtevni plezalni poti na Veliko babo, na drugi strani dol in spet po zelo zahtevni na Štajersko Rinko in po Turskem žlebu navzdol, pa na Savinjsko sedlo in okrog nazaj na Jezersko. Deset uric gibanja in nabiranja predvsem energije za nadaljne priprave na… saj ne vem. Vem samo, da je dober občutek, ko dosežeš raven pripravljenosti, ki te po tednu dni počitka nosi  20 cm od tal. Da ne potrebuješ zdravnika, ne zdravil, ne ostale navlake, poješ kruhek z medom, zreš v daljavo s 2500 metrskega vrha in si srečen. Prideš domov in se veseliš ljubezni do družinskih članov in si zadovoljen. Niti pomisliš ne, da imaš v denarnici samo 10 evrou, ker niti teh ne potrebuješ za svoje zadovoljstvo. Banane za euro in nahrbtnik je vse kar potrebuješ ta dan. Za dan nabiranja sreče. In ko jo imaš poln ruzak rečeš kumerati, pejma domou. Zapoješ pesem in se spustiš po železju in stezi priti domu, 20cm od tal.  
 Vmes med temi dejavnostmi je teden dni, teden dni službe in teden dni raznoraznih opravkov. Vrt, jesenska opravila in spravila, pečenje kostanja, malo teka, malo kolesa, sprehodi in druženje. Čas vse prehitro teče, ampak tako je kadar je luštno. In luštno je večino časa. In čas prehitro teče, zato ga je treba izkoristiti na polno.

1 komentar:

  1. Zanimivo.. Vse to in še več varnih pohodov ti privoščim....

    OdgovoriIzbriši