petek, 7. junij 2019

STARTEK ali tek po petinpetdesetem 2.6.2019  58let in 22 dni



Prišlo je lepo vreme in raj za tekanje in gibanje v naravi. Seveda sem prvi lep dan in obenem prost dan, takoj izkoristil. Draga žena je bila v službi, s Suzi pa sva jo mahnila na Planino in krog čez Knezdol v Gabrsko, ter domov. Super nama je šlo, tri četrt poti sva pretekla, z bregom vred. Res je bilo vroče, ampak dobro je letelo. Tu pa tam je Suzika, navzdol seveda, malo zaostala, ampak je kmalu ujela korak z gospodarjem. V Gabrskem sem jo spustil v potok, da se je osvežila in zadnji kilometer sva prehodila, da sva umirila mišice. Nekje 12 kilometrov in 800 višincev. Nič posebnega.
   V nedeljo se odpravljamo na izlet, malo smo šli pogledat klavže nad Idrijo, ki so bile zgrajene še za časa Napoleona. No in ko odprem vrata avtomobila, kjer ima Suzi svoj prostor, rečem hop, Suzi nič.
Kar stala je tam in čakala. Ja saj vendar ni neubogljiva in vedno je rada skočila v avto. Tanja ji pomaga, a ob dotiku  zacvili. Sva mislila, da jo je nerodno prijela. Čez dan je bilo več ali manj normalno. Midva sva se sprehajala psička se je kopala za klavžo, vrnili smo se domov, vse dokaj normalno.
V ponedeljek pa nič od nje. Samo stala je, ni želela hoditi, ni želela na prostor, nisva se je smela dotakniti, celo telo je imela boleče. Seveda sva bila zaskrbljena, saj je prišlo kar čez noč. Počasi mi je predelalo, mišice so se ji zakisale, musklfiber po domače. Tanja mi ni hotela verjeti, sam pa sem bil skoraj prepričan. Seveda tek ni bil nič posebnega, nič drugačen od drugih najinih skupnih tekih, še precej težjih in daljših sva že odtekla. Vendar je bil prvi vroči dan v tej sezoni.
  Dam ji četrt  proti bolečinske tablete, zvečer še pol in v torek še pol. Opazno se je v treh dneh poznalo okrevanje. Danes je četrtek in zopet veselo maha z repom in lovi martinčke.
   Razmišljam. Kolikokrat pripeljem sebe in svoje telo v takšen stres, ne da bi se tega zavedal.
Velikokrat se sprašujem, le kako je mogoče, da sem tako utrujen in brezvoljen. Potem pričnem seštevati kilometre hoje, teka, kolesa, delo v službi delo na vrtu in se zavem, da je dobro da sploh stojim in funkcioniram. Pri teh letih in obremenitvah katere privoščim telesu, bi moral ležati na hrbtu in samo malo z mezinčkom migati. Jaz pa nezadovoljen. Želim več, bolje, hitreje, želim kar nisem zmogel pred 15 leti. No res je, veliko tega se udejani. Največkrat z bikovsko trmo, katera mi je položena v zibelko, zaradi rojstva v maju. A zakaj sem  nezadovoljen, kadar se mi ob naporih ustavi. Zakaj po dnevu ali dveh želim naprej, telo pa ne zmore v enakem tempu kot prej. Aplikacije katere uporabljam se ne spustijo pod 120 ur regeneracije. Zato sem zadnje čase uro večkrat pustil doma,  ne prižgem jo ob vsakem gibanju, naj bo hoja, tek ali kolo. Pri fizičnem delu je tako nikoli nisem. In ja uspelo mi je.
Čas regeneracije sem spravil na ničlo. Na aplikacijah. Kaj pa na telesu? Suzi hvala, dala si mi misliti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar