sobota, 29. junij 2019


V kolikor sem v prejšnjih zapisih vedno omenjal dež, bi lahko danes tarnal nad vročino. Pa ne bom!
Prav luštno toplo je. In ko se zibljem v viseči mreži, razpeti med jablano in češnjo, na radiu pojejo Cela ulica nori, sem prav zadovoljen. Ura je deset, za menoj pa že večina opravkov za danes. Jutrani sprehod s Suzi. Zalivanje vrta, zalivanje rožic in ja, prav neverjetno, en fajn luštn 12km tek z 700 višinci. Matej hvala. Prav Matej je zaslužen za tole gibanje danes. Poslal mi je copate v preizkus in njegove dobrote ne gre ignorirati. Obul sem copate Raidlight in se podal v gozd in navzgor. Ho kako je pasalo, po potepanju po Italiji, kjer sva s Tanjo dosti prehodila na večnih 35 stopinjah, o tem kakšno kasneje, že dlje časa nisem migal kaj bolj konkretnega. Enostavno je zjutraj služba, po njej pa je prevroče. Moraš se imeti rad, četudi reskiraš kakšen teden brez treninga. Tudi sicer preko poletja tek spustim na minimalca. Vročina in tek enostavno nista prijatelja z mojim telesom. No ugotovil sem da se po teku počutim fajn in da so copati takisto fajn le malo premajhna velikost. Za kratek tek do 10km odlični, za kakšno daljšo preizkušnjo pa verjetno ne. Sploh ko noge postanejo bolj okrogle.
 Že nekaj časa iščem copate ki bi mi res legle na nogo in bile tudi drugače oh in sploh. Imam problem z ozkim stopalom in visokim nartom. Pravzaprav nimam nikakršnega problema s tem, nogi mi odlično služita, le težko je najti dobro športno obuvalo. Ker sem v določenem obdobju, zgleda da se sedaj končuje, obupal nad iskanjem primernih copat, sem kupoval najcenejše, ki so na razpolago. V njih sem naredil mnogo in mnogo kilometrov. Vendar z žulji z bolečinami v podplatu, z preveč zategnjenimi vezalkami čez nart, s črnimi prsti. Letos na 100 milj Vipave pa sem rekel, da je zadosti, da si poiščem copate tudi za 200 eurov, ampak če jih bom lahko prej stestiral. In naproti mi je stopil Matej Markovič s copati Raidlight in sedaj testiram. Zaenkrat še neuspešno.
 Za podaljšan vikend sva se s Tanjo podala v Italijo, ogledat nekaj zgodovinskih krajev, Firence, Piso, Verono in obmorskih Pet vasi- Cinqe tere. Moram reči da so gostoljubni, kljub njihovi naravnanosti na gor. Ko sva se tako vozila z avtom in kasneje z ladjico ter vlakom, vmes pa pešačila sem postal pozoren na ponudbo. Trgovsko ponudbo. Naredila sva 1600 km od tega 1300 po Italiji. Le v enem turističnem kraju so imeli diskontno trgovino Eurospin. Nikjer drugje. Domači gostinci ter trgovci so imeli polne lokale, celo za pico si stal v vrsti. Pri nas pa malo pred Bledom cel kup diskontov, v vsaki malo večji vasi ravno tako. In trgovci ter gostinci jim naj konkurirajo? Obenem pa jeza zaradi odvržene embalaže in smeti vsepovsod in prežvekovanju turistov na vsaki klopci in travci. Tole sicer nima neposredne veze s tekom ima jo pa posredno, saj večkrat tečemo in smo obenem turisti in takrat se tudi prehranjujemo kajne?


Ni komentarjev:

Objavite komentar